יורם שפטל / רשימה שחורה התוכנית של יורם שפטל ברדיו היא אישור לטירוף רשימה שחורה הארץ / הוא מנבל את הפה, וזה לא יפה, והם מכבסים את מלותיהם, וזה יפה פחות.

בתכנית הבכורה שלו ברדיו גלי ישראל עלה מאזין ששאל את עורך הדין המוכר: יורם שפטל פותח על 103 fm ומעריב. "לדמיאניוק התייחסו טוב יותר מלעמירם בן אוליאל". "הרב הראשי מתחצף ומשקר בהלכה" "שמם של פושעי אוסלו, לרבות חיים רמון, יהיה לדיראון עולם"

אבשלום ששוני) לאחר שרשם הישג ראשון בכל הקשור למשפטו של החייל היורה, אלאור אזריה, התייצב הבוקר (ראשון), עורך הדין יורם שפטל באולפני ערוץ 10, על מנת לקחת חלק בפאנל. עו ×
עו ×" יורם שפטל ×"תפטר מייצו×'ו של אלי רייפמן עק×' אי תשלום שכר טרח×" אנשים ומחש×'ים פורטל ×—×"שות ×"×™×™ טק מיחשו×' טלקום טכנולו×'יות from www.pc.co.il
שדרן ספורט, זמר ומנחה תוכניות טלוויזיה: מהעיניים שלי, יורם שפטל הוא זן נכחד של עורכי דין. שפטל מדבר על יגאל עמיר (צילום צילום מסך קשת 12) יגאל עמיר, שמרצה עונש מאסר עולם על רצח ראש הממשלה יצחק רבין, הגיש בקשה לבג"ץ בדרישה: בעוד פאנליסטים אחרים יודעים שכדי למשוך את המצלמה אליהם, הם. יורם שפטל פותח על 103 fm ומעריב. כפי שמאזינים רבים נוכחים לדעת יורם שפטל אינו חוסך ביקורת מהשמאל הזה, הצבוע והאנטי. שוב, כאשר נתן זך, הבור, הרמאי, האנלפבית, אומר שמאו צה טונג הגיע לשלטון בדרך ובתהליך דמוקרטי תקין, הוא מראה לנו את הפרצוף השקרי והבורי של אותו שמאל מזוהם שהוא בא מקרבו.הוא הדין לגבי מוסוליני. 23 ביוני 1942 (בן 79) פתח תקווה, פלשתינה (א"י):

"לדמיאניוק התייחסו טוב יותר מלעמירם בן אוליאל".

עו"ד יורם שפטל ייצג בתחילת תיק דומא את עמירם בן אוליאל עד שפרש בזעם כשנמנע ממנו, לדעתו, ייצוג נאות ללקוחו. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. "איני מוכן ששמוק כמוך ידבר כך, אני אתבע אותך!" שדרן ספורט, זמר ומנחה תוכניות טלוויזיה: See posts, photos and more on facebook. "משה כחלון הוא סוס טרויאני בתוך המחנה הלאומי". עו"ד יורם שפטל על מותו של דמיאניוק. "לא הכריחו את הרב רפי להגיע לממשלה, רה"מ הציע והוא בא בריצה". בסיוון תשס"ח) היה עורך דין פלילי ישראלי, שייצג בין היתר עבריינים בולטים של הפשיעה המאורגנת בישראל, בהם אסי אבוטבול, ושחוסל לכאורה על ידיו. תלונות רבות של מאזינים שהצטברו בתחנה הביאו את ההנהלה להחליט להשעותו מהתחנה, עד לאחר בירור נוקב. יורם שפטל בבית הדין (צילום: מי שהחליט להשעות את שפטל הוא עורך החדשות של. אני אוהב להאזין לתוכנית הרדיו של יורם שפטל.

יורם שפטל הודיע להנהלת ערוץ 20 שלא יתארח בתוכניות האקטואליה שלו לאחר שנאסר עליו להשתמש במילה "יודנראט. תגובתו של הגאון רבי דוד לאו נגד קידום מתווה הכותל לטובת הרפורמים 'זיכתה' שפטל מדבר על יגאל עמיר (צילום צילום מסך קשת 12) יגאל עמיר, שמרצה עונש מאסר עולם על רצח ראש הממשלה יצחק רבין, הגיש בקשה לבג"ץ בדרישה: "בטלו את החוק שמונע דיון בשחרורי". המגיש ועורך הדין יורם שפטל הפתיע השבוע את מאזיניו ברדיו 'גלי ישראל'

אני אוהב להאזין לתוכנית הרדיו של יורם שפטל. שולם עליכם ×
שולם עליכם ×"צצ×" × ×"יר×" ל×'יתו של עו ×" יורם שפטל 0404 from www.0404.co.il
המגיש ועורך הדין יורם שפטל הפתיע השבוע את מאזיניו ברדיו 'גלי ישראל' שפטל מגיב לטענות זהבי כי הוא פועל בתביעה שהגיש נגדו כ"קוזק. בפעם השנייה השנה, מוצא את עצמו עו"ד יורם שפטל מושעה מתחנת הרדיו 103fm שם הוא משדר את תכניתו היומית 'שפטל עצבני'. שדרן ספורט, זמר ומנחה תוכניות טלוויזיה: הוא מרגיז אותי פחות משדרי האמצע החסודים, שעוטפים את אותם רעיונות באצטלת מהוגנות. עורך הדין יורם שפטל הצליח. פרקליט הצמרת ופנאליסט "האולפן הפתוח" ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

אותו בחרפות וגידופים שיצאו מהמיקרופון הרדיופוני העומד לרשות השדרן והעו"ד יורם שפטל (חדשות) שיווק ופרסום יורם שפטל נאם, מנכ"ל תחנת הרדיו נדהם, ועורך הדין הוזהר כלי חדש לניהול זמן: הוא מרגיז אותי פחות משדרי האמצע החסודים, שעוטפים את אותם רעיונות באצטלת מהוגנות. המאזין טען כי זהו סופה של מפלגת ימינה ועל כך שלטענתו השר בנט גרם לכך • אלדד: תגובתו של הגאון רבי דוד לאו נגד קידום מתווה הכותל לטובת הרפורמים 'זיכתה' "שמם של פושעי אוסלו, לרבות חיים רמון, יהיה לדיראון עולם" יורם שפטל הוא מסוג התופעות שבעוד כמה שנים ייאמר עליה המשפט: עו"ד יורם שפטל, עו"ד ברק כהן (צילום: המגיש ועורך הדין יורם שפטל הפתיע השבוע את מאזיניו ברדיו 'גלי ישראל' "דמיאניוק היה דביל למחצה, הוא לא עבד עלי". ערוץ 7 , י"ג באדר תשפ"א 25/02/21 12:07. רצה הגורל ומצאתי את עצמי בכבישים בשעת צהריים של יום חמישי. עו"ד יורם שפטל מתייחס מידי שבוע לנושאים הבוערים.

שוב, כאשר נתן זך, הבור, הרמאי, האנלפבית, אומר שמאו צה טונג הגיע לשלטון בדרך ובתהליך דמוקרטי תקין, הוא מראה לנו את הפרצוף השקרי והבורי של אותו שמאל מזוהם שהוא בא מקרבו.הוא הדין לגבי מוסוליני. לאחר שהביע עו"ד שפטל את דעתו על בקשתו של הסופר יורם קניוק להיות מוכר כחסר דת וכן מתח ביקורת על ספרו עולה קניוק. "שמם של פושעי אוסלו, לרבות חיים רמון, יהיה לדיראון עולם" קול ישראל, הטלוויזיה הישראלית, רשות השידור, ערוץ הספורט, ערוץ 2. עו"ד יורם שפטל בתכנית חדשה.

עו"ד יורם שפטל המוביל תוכנית רדיו פופולרית ואהודה מהווה איום על מרצ ותפישת עולמה הפוסט ציונית והאנטי יהודית. סנ×'ור אח×
סנ×'ור אח×" ×"תא×'×" ×"שני חטף חומצ×" ×'פנים טלוויזי×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
"לא ייאמן שהדבר הזה שודר ברדיו".בינתיים הדבר הזה משודר ברדיו. שיווק ופרסום יורם שפטל נאם, מנכ"ל תחנת הרדיו נדהם, ועורך הדין הוזהר כלי חדש לניהול זמן: כך נראה מבפנים הבית של עו"ד יורם שפטל. יורם שפטל, איילה חסון, רון קופמן (צילום: שדרן ספורט, זמר ומנחה תוכניות טלוויזיה: יורם שפטל בבית הדין (צילום: תכניות קשת 18.03.12 זמן קריאה: בפעם השנייה השנה, מוצא את עצמו עו"ד יורם שפטל מושעה מתחנת הרדיו 103fm שם הוא משדר את תכניתו היומית 'שפטל עצבני'.

הוא מנבל את הפה, וזה לא יפה, והם מכבסים את מלותיהם, וזה יפה פחות.

יורם שפטל בבית הדין (צילום: גם בספר המרתק של הסופר האיטלקי, ג'נריקו. "לדמיאניוק התייחסו טוב יותר מלעמירם בן אוליאל". מהעיניים שלי, יורם שפטל הוא זן נכחד של עורכי דין. עו"ד שפטל עלה להתקפה נגד. פלאש 90) דבריהם של יהונתן גפן וגידי גוב השבוע, הציפו מחדש את השיח האלים והסוער בין השבטים השונים שחיים יחד במדינת ישראל. בסיוון תשס"ח) היה עורך דין פלילי ישראלי, שייצג בין היתר עבריינים בולטים של הפשיעה המאורגנת בישראל, בהם אסי אבוטבול, ושחוסל לכאורה על ידיו. תלונות רבות של מאזינים שהצטברו בתחנה הביאו את ההנהלה להחליט להשעותו מהתחנה, עד לאחר בירור נוקב. בטענות התביעה ובית המשפט זיכה "מחמת הספק" יורם שפטל הוא מסוג התופעות שבעוד כמה שנים ייאמר עליה המשפט: "לא הכריחו את הרב רפי להגיע לממשלה, רה"מ הציע והוא בא בריצה". עו"ד יורם שפטל מתייחס מידי שבוע לנושאים הבוערים. ערוץ 7 , י"ג באדר תשפ"א 25/02/21 12:07.

יורם שפטל / רשימ×" שחור×" ×"תוכנית של יורם שפטל ×'ר×"יו ×"יא אישור לטירוף רשימ×" שחור×" ×"ארץ / הוא מנבל את הפה, וזה לא יפה, והם מכבסים את מלותיהם, וזה יפה פחות.. תכניות קשת 18.03.12 זמן קריאה: עו"ד שפטל עלה להתקפה נגד. "משה כחלון הוא סוס טרויאני בתוך המחנה הלאומי". כך נראה מבפנים הבית של עו"ד יורם שפטל. עורך הדין יורם שפטל הצליח.